کلمة المفتاح نقش رسانه های اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کافی، مصطفی ؛ عبدالرحیمی، علیرضا ؛ محمدی، رقیه ؛
مؤتمر:همایش ملی نقش رسانه های دیداری شنیداری در تبیین اسلام»مجموعه مقالات همایش ملی نقش رسانه های دیداری شنیداری در تبیین اسلام التصنيف ملی (17 صفحة - من 203 إلی 219 )
الکلمات المفتاحية:رسانه بیداری اسلامی نقش رسانه های اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 13 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی