کلمة المفتاح نگرش خریدار نسبت به برند شرکتی فروشنده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رنجبر، مختار ؛ عباسی، احمد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 80 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادارزش ویژه برند صنعتیکیفیت رابطه خریدار- فروشندهنگرش خریدار نسبت به برند شرکتی فروشندهنگرش خریدار نسبت به برند محصول فروشندهفروشندهخریداراطلاعاتارزش ویژهمشتریمحصولپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)