کلمة المفتاح ارزش ویژۀ برند صنعتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛ مؤلف : صفری سنجانی، ضحی ؛ نعمتی زاده، سینا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 241 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادارزش ویژه برندارزش ویژه برند صنعتیبرنــدبرنـدارزشبـههـا
-
2.
مؤلف : رنجبر، مختار ؛ عباسی، احمد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 80 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادارزش ویژه برند صنعتیکیفیت رابطه خریدار- فروشندهنگرش خریدار نسبت به برند شرکتی فروشندهنگرش خریدار نسبت به برند محصول فروشندهفروشندهخریداراطلاعاتارزش ویژهمشتریمحصولپژوهش
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 475 إلی 496 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیعملکرد برندارزش ویژۀ برند صنعتیشهرت شرکتکیفیت رابطۀ خریدار ـ تأمینکنندهبرنـدعملکردارزش ویژةبرند صنعتیخریداران
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)