کلمة المفتاح نگرش نسبت به محصول جدید / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اصفهانی، کریم ؛ مؤلف : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحة - من 109 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت معرفی یک محصول جدیدنگرش نسبت به محصول جدیدقصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
2.
كاتب مسؤول : اصفهانی، کریم ؛ مؤلف : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1400 - شماره 7 (14 صفحة - من 46 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت معرفی یک محصول جدیدنگرش نسبت به محصول جدیدقصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |