کلمة المفتاح نگرش نسبت به محصول جدید / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اصفهانی، کریم ؛ مؤلف : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحة - من 109 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت معرفی یک محصول جدیدنگرش نسبت به محصول جدیدقصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
2.
كاتب مسؤول : اصفهانی، کریم ؛ مؤلف : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1400 - شماره 7 (14 صفحة - من 46 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت معرفی یک محصول جدیدنگرش نسبت به محصول جدیدقصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
3.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)