کلمة المفتاح نیازهای مشتری / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مراسل : غلامی، علی رضا ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»مرداد و شهریور 1383 - شماره 1 ISC (3 صفحة - من 141 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:ترک خدمت کارکنانمشتریرضایت شغلی و تعهد سازمانیجرمکلیدواژههارضایت مشتریاسلام
-
22.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»خرداد 1380 - شماره 17 (3 صفحة - من 46 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانککارکنانمشتریانمشتریگراییکارکنان بانکرضایت مشتریبازاربازاریابی
-
23.
مترجم : ورشوچی فرد، اکرم ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»مهر 1379 - شماره 12 (2 صفحة - من 46 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:مشتریاطلاعاتبانکداریمشتریاناینترنتکامپیوترخدمات
-
24.
مؤلف : اولیایی، فرشید ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1378 - شماره 93 (3 صفحة - من 32 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ماتریسمشتریخانه کیفیتمحصولمهندسیقطعاتتولید
-
25.
مؤلف : جروانی گروسی ؛ مترجم : میر اسکندری، سید مجید ؛
مجلة:حسابدار»مرداد 1374 - شماره 109 (4 صفحة - من 72 إلی 74، من 101 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعTQMمدیرانکارکنانمدیریتکیفیتمشتریسازمانحسابرسان داخلیحسابداران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)