کلمة المفتاح نیازهای مشتری / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، علی شیر ؛ جلوداری، اکبر ؛ جلوداری، صالح ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (12 صفحة - من 111 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسمدیریت کیفیت جامععملکرد سازماننیازهای مشتریمدیریت کیفیت جامع نرممدیریت کیفیت جامع سختTQMمدیریـت کیفیـت
-
2.
مؤلف : حسن قاسمی، جلیل ؛ حسین زاده، مهناز ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، عالیه ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1395، سال هشتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 241 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیگسترش عملکرد کیفی(QFD)مدل برنامه ریزی خطی فازیمشتریفازیفنیگسترش عملکرد کیفیترضایت مشتریماتریس خانة کیفیت
-
3.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ صالح زاده، رضا ؛ عطار پور، محمد رضا ؛ بالویی جام خانه، هادی ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1391 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت هزینهمهندسی ارزشQFDهزینه یابی هدفطراحی محصولهزینهمشتریمدل
-
4.
مؤلف : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1391 - شماره 21 ISC (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
-
5.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
مؤلف : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
6.
مؤلف : بیرجندی، حشمت ؛ محمدی، الهام ؛
مجلة:تدبیر»فروردین 1390 - شماره 227 (11 صفحة - من 41 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مشتریتجهیزاتمدل کانومشتریانتیپرضایت مشتریبازاریابی
-
7.
مؤلف : روبینا جردن ؛
مجلة:حسابدار رسمی»بهار 1390 - شماره 13 (3 صفحة - من 17 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت روابط با مشتریحسابرسحرفهایحسابرسیمدیریت استراتژیکمشتریانبازرگانی
-
8.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ محمدی، حمید رضا ؛
مجلة:کار و جامعه»اسفند 1389 - شماره 129 (16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانبنگاههای کسب و کاربازاربنگاههای کوچک و متوسط
-
9.
مؤلف : نجفی، احمد ؛
مجلة:حسابدار»مرداد 1389 - شماره 221 (3 صفحة - من 54 إلی 56 )
-
10.
مؤلف : نهاوندی، بیژن ؛ آذر، عادل ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛ فرهی، رضا ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیخانه کیفیتفرآیند تحلیل شبکهایبسط عملکرد کیفیتنیازمندیهای طراحینیازهای مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)