کلمة المفتاح نیازهای مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، علی شیر ؛ جلوداری، اکبر ؛ جلوداری، صالح ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (12 صفحة - من 111 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسمدیریت کیفیت جامععملکرد سازماننیازهای مشتریمدیریت کیفیت جامع نرممدیریت کیفیت جامع سختTQMمدیریـت کیفیـت
-
2.
مؤلف : نهاوندی، بیژن ؛ آذر، عادل ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛ فرهی، رضا ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیخانه کیفیتفرآیند تحلیل شبکهایبسط عملکرد کیفیتنیازمندیهای طراحینیازهای مشتری
-
3.
مؤلف : رییس اردنی، غلامعلی ؛ خاکباز، حسن ؛ صالحی، عبدالله ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1385 - شماره 174 (4 صفحة - من 45 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:گسترش عملکرد کیفیتعملکردمحصولمهندسی ارزشQFDتلفیقطراحی محصولنیازهای مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة دانشور رفتار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)