کلمة المفتاح هتلهای 5 ستاره / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 101 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره
-
2.
مؤلف : کیان مهر، الهام ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمدسعیدی، سهیل ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»تابستان 1399 - شماره 87 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 177 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مقاومتیبازاریابی استراتژیکهتل های 5 ستارهظرفیت های جدید
-
3.
مؤلف : اوقانیان، مجید ؛ اسدی، مهدی ؛ اشتر، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (19 صفحة - من 700 إلی 718 )
الکلمات المفتاحية:شهرت برند عملکرد برند لوگوی برند هتلهای 5 ستاره
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)