کلمة المفتاح هرم ارزش ویژه مشتری محور / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ كاتب مسؤول : انصاری، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 953 إلی 973 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوراطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)