کلمة المفتاح همسوسازی استراتژیک / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : كريمي، يوسف ؛ مهتري آراني، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (11 صفحة - من 91 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیاستراتژی کسب و کاراستراتژی فناوریهمسوسازی استراتژیک
-
2.
مؤلف : حنفی زاده، پیام ؛ غفوری، سید علی رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»پاییز 1386 - شماره 26 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 243 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای سرمایهگذاریبرنامهریزی استراتژیکسیستمهای اطلاعاتیعوامل موفقیتهمسوسازی استراتژیکبرنامهریزی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتیاستراتژیسرمایهعوامل کلیدی موفقیتشرکتهای سرمایهگذارمدیریت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی) 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)