خلاصة:
هدف این تحقیق بررسی تاثیر همسوسازی استراتژیهای کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد شرکتهای فعال در شرکت صنعتی اصفهان بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت، یک پژوهش توصیفی با تاکید بر روابط همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، تمامی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی اصفهان به تعداد 170 شرکت و حجم نمونه آماری، با استفاده از فرمول مورگان تعداد 118 نفر مشخص شد و از روش نمونهگیری غیراحتمالی در دسترس استفاده شد. در این پژوهش برای گردآوری دادههای مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد برگرفته از مقاله ال سورمی و همکاران (2020) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل دادهها و استخراج نتایج پژوهش، از مدل معادلات ساختاری و نرم افزارهای Spss و Pls Smart استفاده گردید. نتایج آزمون فرضیهها نشان داد که همسوسازی استراتژیهای کسب و کار با عملکرد شرکتهای فعال در شهرک صنعتی اصفهان رابطه معنا دار دارد. همسوسازی فناوری اطلاعات با عملکرد شرکتهای فعال در شهرک صنعتی اصفهان رابطه معنا دار دارد. همسوسازی بازاریابی با عملکرد شرکتهای فعال در شهرک صنعتی اصفهان رابطه معنادار دارد.