کلمة المفتاح واکنش مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیم نژاد سلامی، جعفر ؛ جعفری، افسر ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 793 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط غیرکلامیفروشگاههای ورزشیکالاهای ورزشیواکنش مشتریانزبان بدن
-
2.
مؤلف : قهرمان، راشین ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1396 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 571 إلی 586 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبخشبندی مشتریانخوشهبندی شبکههای اجتماعیواکنش مشتریان