کلمة المفتاح پرخاشگری مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صالحی، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی»تابستان 1402، سال ششم - شماره 25 (10 صفحة - من 155 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگری مشتریکارکنان عملیاتنقش تعدیل گر سبک رهبریکارکنانمشتریپرخاشگری
-
2.
كاتب مسؤول : میرزایی، وحید ؛ مؤلف : عرفانیان، حامد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1401 - شماره 60 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 181 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:عدالت توزیعیخستگی عاطفیتمایل به ترک شغلغرور سازمانیپرخاشگری مشتریکارکنانپرخاشگریمشتریهتل
-
3.
كاتب مسؤول : میرزایی، وحید ؛ مؤلف : عرفانیان، حامد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1401 - شماره 60 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 181 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگری مشتریعدالت توزیعیخستگی عاطفیتمایل به ترک شغلغرور سازمانیکارکنانمشتریپرخاشگریهتل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)