کلمة المفتاح چهره تجاری و مزیت رقابتی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
نقش و اهمیت بازاریابی اینترنتی در عملکرد شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک (دیجی کالا و بامیلو)
مؤلف : شفق جهرمی، بهاره ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (9 صفحة - من 70 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عملکردارتباطاتفروشبازاریابی اینترنتیچهره تجاری و مزیت رقابتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |