کلمة المفتاح کارکردهای اجرایی / (7 مقالة)
-
1.
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 6 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانکارکردهای اجراییتوجهپایداربازداریپاسخنارساخوانخواندنآزمونمهارت خواندنمهارت
-
2.
كاتب مسؤول : سلیمانی اسکویی، سمیرا ؛ مؤلف : رضایی، اکبر ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییحافظه فعالتوجهاختلال خواندنتوانبخشی شناختی رایانهمحوربازداری از پاسخحافظهمغزدانشآموزانآزمونکارکردهای اجرایی مغز
-
3.
كاتب مسؤول : گندمی، زینب ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 ، الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیدانشآموزان دیرآموزکارکردهای اجراییتوانبخشی شناختیدانشآموزانحافظهی فعالکارکردهای اجراییآزمونپژوهشکودکان
-
4.
كاتب مسؤول : چوبداری، عسگر ؛ مؤلف : علیزاده، حمید ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ عسگری، محمد ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 ، الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییآسیب بیناییحافظه کاری کلامی
-
5.
مؤلف : احمدی کمرپشتی، عاصفه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ علیزاده، حمید ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 169 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییحافظه کاریعملکرد ریاضیات
-
6.
مؤلف : حسنیراد، تورج ؛ چوبداری، عسگر ؛ حسنوند، باقر ؛ پادروند، حافظ ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 177 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیکارکردهای اجراییدانش آموزان نابینا و بینا
-
7.
مؤلف : ارغوانی پیرسلامی، مینا ؛ موسوی نسب، سیدمحمدحسین ؛ خضری مقدم، نوشیروان ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1396 - شماره 8 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 205 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریکارکردهای اجراییتوانمندسازی شناختی