کلمة المفتاح کار گروهی2 / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اکرمی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 273 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)