مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه بیمه 1 |
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : اکرمی، احمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1382 - شماره 71 ISC (10 صفحة - من 137 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریعوامل هشتگانه کیفیت خدمات داخلیوظایف سازمانیقابلیت خدمتکارکنانکیفیت خدمات داخلیمدیران
-
2.
مؤلف : اکرمی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 273 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت