کلمة المفتاح کیفیت رابطه برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ مؤلف : سمیعی، نیلوفر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه برندنگرش نسبت به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیکیفیت رابطه برندارزش ویژهکیفیت رابطهپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |