کلمة المفتاح گرايش به بازاريابي داخلي / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : راموز، نجمه ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریبازار داخلیگرایش به بازاریابی داخلیاطلاعاتکارکنانبازاربازاریابی داخلیبانکبـه
-
2.
مؤلف : موحدمنش، صادق علی ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1391، سال چهارم - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 131 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه مازندرانعملکرد سازمانيرﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲگرايش به بازاريابي داخليکارآفرینیگروه پیمان آملاستراتژیککارآفرینی استراتژیکمدلفرهنگ کارآفرینانهآزمونمدیریت استراتژیک