کلمة المفتاح گرایش به یادگیری مادامالعمر / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شفیعی، ناهید ؛ مؤلف : گنجی، لیلا ؛ محمودی، زهرا ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»آذر 1402 - شماره 66 (19 صفحة - من 33 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیری شناختیاشتیاق تحصیلیگرایش به یادگیری مادام العمردانشجویانانعطافپذیری
-
2.
مؤلف : یزدانی، فرزانه ؛ جوکار، بهرام ؛ شیخ الاسلامی، راضیه ؛ كاتب مسؤول : حسینچاری، مسعود ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 82 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیگرایش به یادگیری مادامالعمرفرهنگ دانشگاه
-
3.
كاتب مسؤول : شفیعی، ناهید ؛ مؤلف : عربانی دانا، علی ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»بهار 1398 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 161 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:«دانشجویان»«گرایش به یادگیری مادامالعمر»«تحلیل عاملی»«اعتبار»«پایایی»
-
4.
مؤلف : شفیعی، ناهید ؛ بهروزی، ناصر ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانانگیزش درونیادراک از محیط یادگیری سازندهگراتفکر سیستمی فردیگرایش به یادگیری مادامالعمر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)