کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات شهری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصراصفهانی، محمدرضا ؛ عامل اردستانی، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 819 إلی 828 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی اجتماعیاثربخشی تبلیغات شهریآمیختههای بازاریابی اجتماعیبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابیاصفهانشهری
-
2.
مؤلف : ابراهیمزاده، رضا ؛ حقیقت، شراره ؛ همتی، علی ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»تابستان 1397 - شماره 51 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 345 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغات شهریتصور از تبلیغآگاهی از تبلیغموسسات تبلیغات شهری وابسته به شهرداری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
مجلة مدیریت شهری و روستایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)