کلمة المفتاح اثر اجتماعی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرزور علی ابادی، زهرا ؛ کاری، مهدیه ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ادراکتصویر ذهنیکیفیت خدماتخریداثر اجتماعیخودبینیکالاهای تجملی
-
2.
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری پور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 156 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیارزش ادراک شدهاثر اجتماعینوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیک
-
3.
كاتب مسؤول : سبزی، ندا ؛ مؤلف : شمشیری، بابک ؛
مجلة:معرفت»بهمن 1398 - شماره 266 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 141 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:قرآنتوبهپشیمانیاثر اجتماعیاثر روان شناختی
-
4.
مؤلف : شمس الدینی، کاظم ؛ قناد، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : فروغی، عارف ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»تابستان 1397، سال یازدهم - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 136 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:اثر اجتماعیاستانداردهای بینالمللی گزارشگری مالیحمایت سازمانارتقای عملکرد شغلیاستانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
-
5.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس