کلمة المفتاح ارزش ویژۀ برند مشتریمحور / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برندجنسیت برند
-
2.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کیایی، کیاندخت ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 337 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیروش معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتریمحوربازار تلفن همراهبازاریابی دهان به دهان الکترونیکبازارمدلبرنـدارزش ویژة
-
3.
مؤلف : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادصنعت بیمهارزش ویژۀ برند مشتریمحورتصویر اجتماعی برندارزش ویـژة برنـد مشتریمحورارزش ویـژة برنـدبرنـدارزش ویژةبرند مشتریمحورپژوهش
-
4.
مؤلف : مهرنیا، سیران ؛ رضوانی، مهران ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
-
5.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : مهرنیا، سیران ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)