کلمة المفتاح ارزیابی نام برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جواهری، محمدحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (41 صفحة - من 97 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:مدل های قیمت گذاریارزش برندارزش ویژه برندارزش نام تجاریارزیابی نام برندارزیابی دارایی نامشهودارزش گذاری دارایی نامشهودارزش دارایی نامشهودارزیابی مالکیت معنویارزش گذاری مالکیت معنویارزش مالکیت معنوی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)