کلمة المفتاح اسکیزوفرنی برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نظامی، آرش ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندنقشه شناختی فازیاسکیزوفرنی برنداختلال چندشخصیتی برند
-
2.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : احمدی الوار، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 32 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروهویت برنداسکیزوفرنی برندشخصیت چندگانه برندپرتفوی برند
-
3.
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 165 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر برندهویت برندنظریه دادهبنیاداسکیزوفرنی برنداسکیزوفرنیشناساییمصرفکنندگانرفتاریSchizophreniaعاطفی
-
4.
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 36 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتئوری داده بنیاداسکیزوفرنی برندابهام نسبت به برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)