کلمة المفتاح اعتبار برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت کسب و کار 3
-
1.
كاتب مسؤول : اسلامی، شیوا ؛ مؤلف : شیخ، علیرضا ؛ مهدی جو، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (Azad University (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب تامین کنندهاعتبار برندشرکت ساپکوشرکت میلان چسبمدلسیستم مدیریت کیفیتتأمینکنندهانتخابقطعاتاعتبارآزمون
-
2.
كاتب مسؤول : اسکندرپور، بهروز ؛ مؤلف : حیدری عراقی، بابک ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 ، B (Azad University (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:داروسازیاعتبار برندبازاریابی اخلاقیاستراتژی احیای خدماتمشتریدارویی
-
3.
مؤلف : پریچهر، وحید ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (29 صفحة - من 47 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندتمایلات رفتاری