کلمة المفتاح اعتماد مشتری / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
52.
مؤلف : عباس نژاد، سعید ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1390 - شماره 104 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 131 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمروفاداری مشتریاعتماد مشتریرفتار فروش اخلاقیمشتریبیمهبیمههای عمرشرکت بیمه
-
53.
مؤلف : جوان مرد، حبیب الله ؛ سلطان زاده، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 225 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرید الکترونیکیتصویر برندویژگی وب سایتمشتریاینترنتوبسایتمشتریاناطلاعاتاعتماد
-
54.
مؤلف : الهی، شعبان ؛ حمدان، محمود ؛ حسن زاده، علی رضا ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1388 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 30 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریپایگاه وب
-
55.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 93 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریمتغیر های زیرساختیمتغیر های فردی مشتریانمتغیر های مربوط به شرکتاعتمادعوامل مؤثر بر اعتماد مشتریمشتریانزیرساختیتارنمااطلاعاتفرضیۀ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)