کلمة المفتاح الگوی آیدا / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دیندار فرکوش، فیروز ؛ حیدربیگی، آرزو ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1390 - شماره 12 (16 صفحة - من 203 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتبلیغات تجاریشبکه های ماهواره ایالگوی آیدا
-
2.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ موسوی حقیقی، سید محمد هاشم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1395، سال یازدهم - شماره 33 (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریانارتباطات یکپارچه بازاریابیالگوی آیدارویکرد پویاییشناسی سیستمی
-
3.
مؤلف : دولت یاری، اسماعیل ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 147 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتروایی و پایاییمدارس تکواندوجذب نوجوانانتکواندوجذبپرسشنامه