کلمة المفتاح انگیزههای مصرف اخلاقی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ شیری، قاسمعلی ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرضایت از خریدرفتار مصرف اخلاقیانگیزه های مصرف اخلاقیمشتریمصرفکنندگان
-
2.
كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ شیری، قاسمعلی ؛ عباس پور، جعفر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 87 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از خریدانگیزههای مصرف اخلاقیرفتار مصرف اخلاقیمعادلات ساختاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)