کلمة المفتاح بازاریابی اخلاقی / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
كاتب مسؤول : عزیزی، بیستون ؛ مؤلف : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 929 إلی 947 )
الکلمات المفتاحية:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی
-
22.
مؤلف : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 782 إلی 798 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
23.
كاتب مسؤول : ابراهیم نژاد، دکتر مهدی ؛ مؤلف : عسکری، محبوبه ؛ ضیايی، فاطمه ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 98 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانبازاریابی اخلاقینام و نشان سازی اخلاقی
-
24.
مؤلف : چرختاب مقدم، جهانشاه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلی، مهدی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 166 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار آنلاینمشتریان آنلاینبازاریابی اخلاقی
-
25.
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودکعدم اطمینان مصرف کننده
-
26.
مؤلف : نصر اصفهانی، مهدی ؛ جهانگیر مقدم، غزاله ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1397 - شماره 3 ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:انصافصداقتبازاریابی اخلاقیمسولیتپذیریحفظ اسرار تجاری
-
27.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ قریشی، سیدمهدی ؛ احدی شعار، سیدمجید ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»پاییز 1396، دوره چهارم - شماره 3 ISC (24 صفحة - من 309 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابیسرمایة اجتماعیبازاریابی اخلاقی
-
28.
مؤلف : فاضل، امیر ؛ کمالیان، امین رضا ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 47 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقینام و نشان اخلاقیاعتبار شرکت
-
29.
مؤلف : صفری، علی ؛ عباسی، فاطمه ؛ گلشاهی، بهنام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1394، دوره نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:داروعملکرد بازاریابیبازاریابی اخلاقیشرکت داروسازیبازاریابیکارکنان
-
30.
مؤلف : تقوی خانقاه، میرمهران ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1393 - شماره 23 (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیتوانمندی مصرفکنندهتوانایی انتخاب آزادانهاستقلال فردیحاکمیت مصرفکننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (12 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)