کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (63 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : لطیف، بیژن ؛ سابقی ساروئی، نیالا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان 1385، سال دوم - شماره 1 ISC (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیزیرساخت فناوری اطلاعاتهمراستایی استراتژیکپذیرش فناوری اطلاعاتاخذ و نفوذ فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعاتتوانمندیبهکارگیریبـه
-
62.
مؤلف : ای.ون، هاکمن ؛ مترجم : کاظمی، حمید ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1384 - شماره 44 ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مدلویژگیهابازاریابی الکترونیکیوبسایت تجاری
-
63.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسینی طولی، فرشید ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1383 - شماره 67 ISC (28 صفحة - من 19 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیتوانمندی بازاریابی الکترونیکیماتریس توانمندی بازاریابی الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (3 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)