کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (56 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسینی طولی، فرشید ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1383 - شماره 67 ISC (28 صفحة - من 19 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیتوانمندی بازاریابی الکترونیکیماتریس توانمندی بازاریابی الکترونیکی
-
2.
مؤلف : ای.ون، هاکمن ؛ مترجم : کاظمی، حمید ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1384 - شماره 44 ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مدلویژگیهابازاریابی الکترونیکیوبسایت تجاری
-
3.
مؤلف : لطیف، بیژن ؛ سابقی ساروئی، نیالا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان 1385، سال دوم - شماره 1 ISC (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیزیرساخت فناوری اطلاعاتهمراستایی استراتژیکپذیرش فناوری اطلاعاتاخذ و نفوذ فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعاتتوانمندیبهکارگیریبـه
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
5.
مؤلف : ثقفی، فاطمه ؛ علی احمدی، علی رضا ؛ فتحیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1387 - شماره 20 ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:امنیت اطلاعاتسهم بازاربازاریابی الکترونیکیمحصولات و خدمات امنیت اطلاعاتفناوریبازارامنیت سیستمهای اطلاعاتیسیستم
-
6.
مؤلف : حسینی، سید احمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ عباسی اسفناجی، حسن ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1387 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیعملکرد صادراتیبازاریابی اینترنتیصادرکنندگان نمونه
-
7.
مؤلف : هاشمی، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1389 - شماره 54 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 171 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:صادراتاینترنتتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیگاز و پتروشیمیتوسعه صادراتاطلاعات
-
8.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات
-
9.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی
-
10.
مؤلف : فریدفتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»زمستان 1391 ، سال اول - شماره 4 (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکیفیت وب سایتفدراسیون ورزشیتارماوبسایتاطلاعاتاینترنتجذابیت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)