کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (56 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : کریمی، رضوان ؛ نجفی کانی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صحنه، بهمن ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز و زمستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 125 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:توسعه روستایینواحی روستاییبازاریابی الکترونیکیمعیشت پایدارشهرستان گرگان
-
32.
مؤلف : یاوری، قمر ؛ تاش، مهیم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (16 صفحة - من 420 إلی 435 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺟﺪﯾﺪ
-
33.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ سلطانیان، عادل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی الکترونیکیتجارت الکترونیک.بازاریابیبازاراستراتژیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیاطلاعاتموتورهای جستجوبازاریابی دیجیتالوبلاگمشتری
-
34.
كاتب مسؤول : داداشی جو کندان، علیرضا ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1401 - شماره 35 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاراطلاعاتفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
35.
مؤلف : میرزاخان، حامد ؛
مجلة:مطالعات تطبیقی فقه و اصول مذاهب»بهار و تابستان 1401، سال پنجم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 68 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عقد جعالهبازاریابی الکترونیکیسایتهای کلیکیکسب مالبازاریابی
-
36.
مؤلف : دیواندری، احمد ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 9 (19 صفحة - من 33 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی الکترونیکیشرکت های کوچک و متوسطجهت گیری بازار
-
37.
كاتب مسؤول : رحیمیان، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانبازاریابی الکترونیکیدلفیفازیتعاونیهای بازاریابی اینترنتیتجارت الکترونیکی
-
38.
كاتب مسؤول : رضايي، محسن ؛ مؤلف : علی احمدی، علیرضا ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ اميني، محمدتقي ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1401 - شماره 70 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 96 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیفناوری اطلاعاتکارت امتیازی متوازنبازاریابی الکترونیکیهمراستاییبازارسازمانمدلبازرگانی
-
39.
مؤلف : رحمان نژاد، محمد ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 127 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ایمیلیبازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی وبسایتیبازاریابی به وسیله اینفلوینسرهابازاریابیتبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیاینفلوئنسراطلاعاتمشتریانرسانههای اجتماعی
-
40.
مؤلف : جعفری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 629 إلی 641 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبازاریابی الکترونیکیبانک انصارهوش مندی رقابتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)