مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 3 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 2 |
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حسابداری 3 |
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
مؤلف : شكيب، بهناز ؛ غچه بیگلو، لعیا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیعامل انسانیعوامل فنیمهندسی مجدد فرایند کسبوکار
-
2.
مؤلف : شكيب، بهناز ؛ غچه بیگلو، لعیا ؛ کریمی، سبحان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401- شماره 36 (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارنوآوری بازنوآوری بستهنوآوریمدل کسب و کارشـرکتبـهنوآوری مدل کسب وکـاربـافناوریسازمانهـا
-
3.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ سلطانیان، عادل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی الکترونیکیتجارت الکترونیک.بازاریابیبازاراستراتژیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیاطلاعاتموتورهای جستجوبازاریابی دیجیتالوبلاگمشتری
-
4.
مؤلف : شكيب، بهناز ؛ كريمي سراحي، سبحان ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1400 - شماره 26 (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهانارزش سودمندگرایانهبازاریابی بازیگونهاسنپ فودمشتریمشتریانعشقمصرفکننده
-
5.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛ حیدری، محمود امین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیبستر اسلامیرویکرد تحلیل محتوابهرهوری منابع انسانی
-
6.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان