کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة پژوهشنامه بازرگانی 3
-
1.
مؤلف : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
-
2.
مؤلف : هاشمی، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1389 - شماره 54 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 171 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:صادراتاینترنتتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیگاز و پتروشیمیتوسعه صادراتاطلاعات
-
3.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید