کلمة المفتاح بازاریابی مدرن. / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیاثربخشی تبلیغاتاینستاگرامبازاریابی مدرن
-
2.
مؤلف : بردبار، بهنام ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»زمستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 539 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابی چریکیبازاریابی سنتیبازاریابی مدرن.بازاریابیبازارمشتریتبلیغاتدانشجودانشگاهها
-
3.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدرنپستمدرنمصرفپستمدرنیسممصرفکنندگانارتباطاتبازاریابی مدرن