کلمة المفتاح بازاریابی معاملاتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : پشنگ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1391 - شماره 10 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندمشتریان کلیدیبازاریابی معاملاتیگرایش ارتباطی
-
2.
مؤلف : رضایی، امیر حامد ؛ الهی راد، جبار ؛
مجلة:کار و جامعه»خرداد و تیر 1387 - شماره 96 و 97 (8 صفحة - من 90 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازارمشتریتوسعهروابط بلند مدترقابتاعتماد
-
3.
مؤلف : حامد رضایی، امیر ؛ الهی راد، جبار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 100 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازارمشتریروابط بلند مدتاعتمادمشتریانتوسعه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة کار و جامعه 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)