کلمة المفتاح بازاریابی مکان / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گل افشان یوسفی، یاسمین ؛ نعمت زاده، سینا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی مکانتوسعه برندمکانهای طبیعی
-
2.
كاتب مسؤول : قورچی، مرتضی ؛ مؤلف : موسویان، سپیده السادات ؛
مجلة:چشم انداز شهرهای آینده»بهار 1400 - شماره 5 (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مکانفضای جریان هارسانه های جهانیمنطقه آزاد انزلیاقتصادیشبکهاوراسیامکانگرهقطب رشداقتصاد جهانی
-
3.
مؤلف : اسدزاده، محبوبه ؛ نورا، عباس ؛ پیروزه، راضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (7 صفحة - من 465 إلی 471 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری سلامت بازاریابی مکان پذیرش شهروندان تحلیل محتوای عرفی
-
4.
مؤلف : یزدان پناه شاهآبادی، محمدرضا ؛ سجادزاده، حسن ؛ رفیعیان، مجتبی ؛
مجلة:باغ نظر»اردیبهشت 1398 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مکانمفهومپردازیبرندسازی مکانبرند مکانمدل مفهومی برندسازی مکان
-
5.
مؤلف : استیری، مهرداد ؛ رایج، حمزه ؛ حسینی طولی، فرشید ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1397 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریجزیره کیشبازاریابی مکانبازاریابی گردشگریمراکز خرید تجاری
-
6.
مؤلف : نوری خان یوردی، میثم ؛ کلاته، معصومه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 69 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مکاننظریه داده بنیادبرند آفرینی شهری ورزشی
-
7.
مؤلف : بهاری، نادر ؛ آقازاده، هاشم ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ صدقی، شهرام ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 221 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:توسعه کارآفرینیبازاریابی مکاننظریه ی داده بنیادشهرستان گرمیبرند سازی شهریبرندسازی شهریکدگذاریمدیریتمدیریت شهری
-
8.
مؤلف : رفیعیان، مجتبی ؛ محمدی آیدغمیش، فاطمه ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1396 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مکانبازآفرینی شهریشهر کارآفرینحکمروایی شراکتی
-
9.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرندآفرینی شهریمدلگردشگریمصاحبههاپژوهشمفاهیمشهروندانهویت
-
10.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 41 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرند شهری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)