کلمة المفتاح بازاریابی کمین / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ارمغانی، محسن ؛ كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 107 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالرویدادهای ورزشیتبلیغات اینترنتیبازاریابی کمینجام ملتهای آسیا
-
2.
مؤلف : کمالیان، زهره ؛ بهلکه، طاهر ؛ عسکری، اسرا ؛ كاتب مسؤول : فلاح، زین العابدین ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 23 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:رویداد ورزشیبازاریابی کمینریسک کمین
-
3.
كاتب مسؤول : شفیع زاده، مايده ؛ مؤلف : فراهانی، دکتر ابوالفضل ؛ اشرف گنجویی، دکتر فریده ؛ صفانیا، دکتر محمد علی ؛ باقریان فرح ابادی، دکتر محسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 180 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:رویدادهای ورزشیبازاریابی کمینعوامل اخلاقی
-
4.
مؤلف : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 141 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبالتوسعه برندبازاریابی کمیناهداف حامیان مالیحامیتوسعه
-
5.
مؤلف : فلاحی، احمد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)لیگ برتر فوتبال ایرانباشگاه ورزشی حمایت ورزشیبازاریابی کمینرفتار منفی
-
6.
مؤلف : فلاحی، احمد ؛ احسانی، محمد ؛ خبیری، محمد ؛ کوزه چجیان، هاشم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1395 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:حمایتلیگ برتر فوتبالبازاریابی کمینلیگ برترلیگ برتر فوتبال ایرانشرکت ایرانسل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)