کلمة المفتاح بازار یابی دهان به دهان الکترونیکی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ده یادگاری، سعید ؛ مؤلف : نوربخش، فاطمه ؛ خاطبی، آیدا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیتصویر مقصدبازاریابی دهان به دهان الکترونیکیقصد دیدارنگرش نسبت به مقصد گردشگری
-
2.
كاتب مسؤول : درویشی، صمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 44 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد هتلبازاریابی دهانبهدهان الکترونیکیهتلهای جزیره کیشهتلمشتریان
-
3.
مؤلف : میوه نژاد، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی دهان به دهان الکترونیکیبرنامه های موبایلبازاریابیگردشگریاطلاعات
-
4.
مؤلف : لطفی زاده، فرشته ؛ اسداللهي، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های بازاریابیرفتار خرید مصرف کنندهرسانه های اجتماعیاطلاعاتارتباطاتاینترنتبازاریابیآنلاینبازاریابی دهانبهدهان الکترونیکیفروشتبلیغات
-
5.
مؤلف : مرادی، محسن ؛ علی پور درویش، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (9 صفحة - من 55 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهبازاریابی ویروسیبازار یابی دهان به دهان الکترونیکیپیام الکترونیکی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)