کلمة المفتاح برندسازی مقصد / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زبردست، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 135 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیمقصد گردشگریتصویر مقصدبرندسازی مقصدارزش های تجربیتصویرهمکاران
-
2.
كاتب مسؤول : دوزنده ضیاابادی، فاطمه ؛ مؤلف : باصولی، مهدی ؛ نبیل، اصغر ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی مقصدتوسعۀ گردشگری پایدارروستاهای دهستان سراوانگردشگری روستایی
-
3.
مؤلف : زبردست، محمدعلی ؛ سلیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1399 - شماره 49 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 197 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:تصویر مقصدبرندسازی مقصدآشنایی مقصدگردشگری ورزشی و مقصد گردشگری
-
4.
كاتب مسؤول : رزقی، مریم ؛ مؤلف : شهابیان، پویان ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1398 - شماره 44 التصنيف B (Azad University/ISC (15 صفحة - من 143 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرتعهد برندبرندسازی مقصدمقصد تاریخی
-
5.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : برزگر، محبوبه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی مقصدبرندسازی مکانپیچیدگی برندهویتیابی مکانساکنان و گردشگران خارجی شهرکرمان
-
6.
مؤلف : فرجام، سعید ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : بردبار، زهره ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 118 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:کلان شهر شیرازتصویر مقصدارزش ویژه برند مقصدبرندسازی مقصدوفاداری گردشگران
-
7.
مؤلف : پورسعید، محمد مهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه فضای شهری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 243 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهانبرندسازی مقصدبرندسازی مکانپیچیدگی برند مکانساکنان و گردشگران داخلی شهرکرمان
-
8.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد