کلمة المفتاح برندسازی ملی / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ همایون، محمد هادی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (38 صفحة - من 5 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جهانگردیوجهه ملیبرندسازی ملیارتباط میان فرهنگی
-
2.
كاتب مسؤول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مؤلف : همایون، محمدهادی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (38 صفحة - من 5 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جهانگردیبرندسازی ملیارتباط میانفرهنگیوجهة ملی
-
3.
مؤلف : معصومزاده زواره، ابوالفضل ؛ شمسی، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی عمومیبرندسازی ملیراهبرد.برندهای ملیهویت رقابتی
-
4.
مؤلف : رنجبر حیدری، وحید ؛ فرجی، محمد رضا ؛ جمشیدی، ابراهیم ؛
مجلة:سیاست جهانی»بهار 1394 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 203 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:قطرديپلماسي رسانه ايشبکه الجزيرهجغرافياي رسانه ايبرندسازي مليالجزیرهدیپلماسیرسانهایشبکهسیاسیاطلاعات
-
5.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ امین زاده، شهرام ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجلة:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (12 صفحة - من 5 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:سواد رسانهایبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیفرهنگ و میراثصنعت گردشگری مذهبی
-
6.
مؤلف : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 269 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد
-
7.
مؤلف : شرعی، زهره ؛ دامغانیان، دکتر حسین ؛ زارعی، دکتر عظیم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، دکتر سید عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 174 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملیتئوری داده بنیادنخبگان و استعدادهای برتر
-
8.
كاتب مسؤول : شرعی، زهره ؛ مؤلف : ابراهیمی، سید عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1400 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 171 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملینخبگان و استعدادهای برتربرندسازی نخبگان
-
9.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : سپهوند، اکبر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملیرویکرد چندسطحیفراترکیبمطالعات موردی کیفی
-
10.
مؤلف : عامری، عبدالعلی ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1400 - شماره 45 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 147 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:صنعت برقبرندسازی ملیبرند ملینشان ساخت ایرانصادرات تجهیزات برق فشار قوی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)