کلمة المفتاح بلیغات / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کریمی، شعیب ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 1847 إلی 1856 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتجاریمشتریانبرندبلیغاتاطلاعاتتجارت الکترونیکتبلیغاتکسب و کار الکترونیکاینترنتمدلهای کسب و کار الکترونیکی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |