کلمة المفتاح بهبود یادگیری / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : كوپشي، يوسف ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»بهار 1400 - شماره 22 (9 صفحة - من 209 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:آموزشارزشیابییادگیریاعتماد به نفسداﻧﺶآﻣﻮزانبهبود یادگیریاطلاعاتدانشآموزاندانشمعلمارزشیابی کیفی
-
12.
مؤلف : بایرامی اردی، محمد ؛ خلخالی، علی ؛ شکیبایی، زهره ؛ کاظمپور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : تورانی، حیدر ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»پاییز 1399 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشیادگیری سازمانیبهبود یادگیریواحدهای آموزشی فنی و حرفه ایدانشاطلاعاتآموزشهـامـدیریتسازمانبـهحرفهایفنی
-
13.
مؤلف : سلیمانی، گلاله ؛ خلیل زاده، دکتر نورالله ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحة - من 1136 إلی 1158 )
الکلمات المفتاحية:بهبود یادگیری معلمان و اولیاء دانش آموزان دبستان دخترانه سمیه شهرستان بانه
-
14.
مؤلف : شفیعی، صابر ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4/1 (8 صفحة - من 66 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:توسعه حرفه ایدرس پژوهیبهبود یادگیری
-
15.
مؤلف : نجفی، حسین ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1396، سال هفتم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:الگوی راهبردیآموزش ترکیبیبهبود یادگیریرویکرد تحول آفرینباز طراحی فرآیند یاددهی یادگیری
-
16.
كاتب مسؤول : نجفی، حسین ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1395، دوره نهم - شماره 5 ISC (15 صفحة - من 336 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:بهبود یادگیریمدل استاندارد اسکورمطراحی و تولید محتوا الکترونیکیاشیای یادگیریاسکوبندی
-
17.
كاتب مسؤول : صادقی، زینب ؛ مؤلف : بهرنگی، محمدرضا ؛ عبدالهی، بیژن ؛ زین ابادی، حسن رضا ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1395، دوره نهم - شماره 2 ISC (8 صفحة - من 98 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:دانشجومدیریت آموزشعلوم اعصاب تربیتی بهبود یادگیری
-
18.
كاتب مسؤول : بهرنگی، محمدرضا ؛ مؤلف : ستــونه، محبــوبه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»بهار و تابستان 1393، سال سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 73 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمهندسی مجددالگوی مدیریت آموزشبهبود یادگیریتدریسمعلم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)