کلمة المفتاح تبلیغات رسانههای اجتماعی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1402 - شماره 17 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانه
-
2.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانهمشتریقصد خرید مشتریمشتریانانگیزههای لذت جویانه
-
3.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحة - من 328 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
4.
مؤلف : عمادی، احسان ؛ لندران، سعید ؛ كاتب مسؤول : قربانی دینانی، حسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 124 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تملذت گناهلذت پنهانیتبلیغات رسانههای اجتماعیتبلیغاتلذتمصاحبهمخاطببازاریابیمحتوای تبلیغ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)