کلمة المفتاح تبلیغ ویروسی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (Azad University (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیبازاریابی ویروسیتبلیغ ویروسیوب آف ساینس
-
2.
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ رضایی، سعید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ ویروسیقصد انتقال پیامنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغتبلیغپیامتبلیـغپژوهشAdvertising
-
3.
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ شیرخدایی، میثم ؛ رضایی، سعید ؛ رمضانی، ایوب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ دهان به دهانتبلیغ ویروسیمحتوای احساسیقصد انتقال تبلیغ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)