کلمة المفتاح تجارت الکترونیک B2C / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : شاه حسینی، سمیه ؛ مؤلف : میانجی، پریا ؛ قاسمی، عبدالرسول ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستشاخص عملکرد زیستمحیطیجارت الکترونیکتجارت الکترونیک B2Cتجارت الکترونیک B2B