کلمة المفتاح تحقیقات بازاریابی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : عابدی، احسان ؛ ناقد : پورمنصور، پریا ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»تابستان 1402 - شماره 112 ، الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 185 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:اصول علمی ارجاعدهیابعاد آموزشی اثرتحلیل انسجام منطقی بخشهای کتابمنابع معتبرتحقیقات بازاریابیویرایش ادبیساختار کتاب
-
22.
كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛ مؤلف : پیرجمادی، سحر ؛ زهره وندیان، کریم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مشتریتحقیقات بازاریابیمزیت رقابتی پایدارکووید- 19فعالیتهای پیشبرد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)