کلمة المفتاح تحقیقات بازاریابی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مترجم : آستین، عبدالله ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مهر 1382 - شماره 64 (12 صفحة - من 454 إلی 465 )
الکلمات المفتاحية:بیمهاطلاعاتبازاربازاریابیکارکنانبیمهگذارانتحقیقات بازاریابی
-
12.
مؤلف : سعید نهایی، وحید ؛ صالح محمد علی نژاد، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1384 - شماره 9 و 10 ISC (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:روششناسیتحقیقات بازاریابیروشهای کیفیمورد پژوهیپارادایمارزیابیشاخصمعیارواقعگرااعتبار
-
13.
مراسل : بختایی، امیر ؛ گلچین فر، شادی ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1385 - شماره 169 (2 صفحة - من 54 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتتبلیغاتتحقیقات بازاریابیتحقیقات بازارمدیر
-
14.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 111 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:رقابتعملکردمشتریتحقیقات بازاریابیبازارگرایی
-
15.
مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ سعادت، محمد رضا ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛ احمدی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 109 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتحقیقات بازاریابیحمایت موسساتگسترش بازاریابیموسسات خدمات بازاریابی
-
16.
مؤلف : سعادت، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1393 - شماره20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 171 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات بازاریابیشرکتهای خدمات بازاریابی صادراتی.
-
17.
مؤلف : درودی، هما ؛ مرادی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:نزدیکبینی مدیرتحقیقات بازاریابیارتباط با مشتریمشورت با کارکنان فروش
-
18.
مؤلف : موسوی، سیدمحسن ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات بازاریابیخلق ارزشیادگیری ماشینکلان دادهانقلاب صنعتی چهارم
-
19.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ دستوری، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : ساویز، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 73 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات بازاریابیرفتار مصرف کنندهعلوم اعصاب شناختیبازاریابی عصبیمغزمدیریت
-
20.
كاتب مسؤول : قربانی، علی ؛ مؤلف : فرهت، مائده ؛ عمران زاده، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1400-شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 257 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیقات بازاریابیشبکه های اجتماعیتحلیل تم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)