کلمة المفتاح تحلیل دادههای بزرگ / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مطلق زاده، مجتبی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 997 إلی 1012 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیرفتار خرید مشتریانیادگیری عمیقتحلیل دادههای بزرگمکانیزم توجهمدیریت مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : نوذری، حامد ؛ مؤلف : قهرمانی نهر، جاوید ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1400- شماره 6 (9 صفحة - من 128 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین چابکاینترنت اشیاتحلیل دادههای بزرگزنجیره تامین مبتنی بر دادههای بزرگشرکتهای تند مصرف
-
3.
مؤلف : مصدق، عبدالرضا ؛ سپهری، محمدمهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛ كاتب مسؤول : البدوی، امیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 82 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:پویایی مشتریان بانکیروابط پویایی مشتریان و تغییرات بازارروابط روندهای بازار در صنعت بانکداریتحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانبازارپویایی مشتریانبخشبندی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
مجلة مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)