کلمة المفتاح تصویر ذهنی مقصد گردشگری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ دهقانی اناری، فرشید ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 551 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
2.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 845 إلی 866 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
3.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ مام رمضانی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1398 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی مقصد گردشگریارتباطات توصیه ای آنلایناعتماد به مقصد گردشگریقصد سفر به مقصد گردشگریارتباطات توصیهای آنلایناطلاعاتقصد گردشگریمقصد گردشگری
-
4.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛ تسلیمی بابلی، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 137 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی مقصد گردشگریریسکهای ادراکشدهتمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگریبازدید مجدد از مقصد گردشگریریسکمقصد گردشگریتمایل به بازدید مجددریسک ادراکشده
-
5.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)